Nazywam się Aleksandra Nowosielska.  Pracuję jako nauczyciel języka  angielskiego od dwunastu lat 
  w Zespole Szkół Mechanicznych  oraz w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych przy TWP w 
Opolu. Jestem przeciwniczką monotonii i nauczycielskiej rutyny, która nie motywuje  ucznia  do pracy. 
Poszukując wciąż nowych sposobów pracy na lekcjach, biorę udział  w wielu szkoleniach, konferencjach 
w Polsce i w miarę możliwości za granicą. Uczestnicząc w  warsztatach metodycznych na Uniwersytecie 
w Canterbury Kent kilka  lat temu, po raz pierwszy zetknęłam się z teorią wielorakich inteligencji dr 
Howarda Gardnera i od  tej pory poszerzam wiedzę na ten temat, zwłaszcza w odniesieniu do nauczania 
języka  angielskiego. Biorąc pod  uwagę fakt, że  w klasie  mamy do czynienia z uczniami 
reprezentującymi  różne rodzaje inteligencji   lingwistyczną, matematyczno-logiczną, przestrzenną, 
muzyczną, itd., istnieje konieczność stosowania różnorakich technik nauczania, które  "trafiłyby"  do  
wszystkich uczniów.  W czasie  mojej pracy zauważyłam, że wielu uczniów posiada na tyle  rozwinięta 
inteligencję muzyczną, że wykorzystanie  piosenki na lekcji jest świetnym czynnikiem motywującym do 
nauki języka obcego.  To skłoniło mnie  do kompletowania własnego zbioru piosenek wraz ze 
scenariuszami lekcji na nich opartych.
Pozwolę sobie  przedstawić kilka  z nich.
olanowo@poczta.onet.pl